Welkom op Liefde voor Lesgeven!

Standaard
Welkom op Liefde voor Lesgeven!

Lesgeven doe je met aandacht, zorg, passie en vooral veel liefde! Liefde voor het vak maar bovenal voor de kinderen in je klas…

 

Als jonge leerkracht loop ik nog voortdurend tegen allerlei struikelblokken en vraagstukken aan. Ik duik dan ook graag achter de computer om op zoek te gaan naar oplossingen voor die struikelblokken en antwoorden op mijn vragen. Regelmatig wordt via bol.com een pakketje bezorgd met relevante literatuur en mijn Pinterest-pagina heeft inmiddels vele onderwijs-gerelateerde boards. Thuis en in de klas slingeren post-its en notitieboekjes met allerlei krabbels en ideeën.

 

De tijd om al die ideeën ten uitvoer te brengen ontbreekt nog wel eens en soms kom ik geweldige inspirerende dingen tegen, maar waar ik op dat moment nog niet direct mee aan de slag kan of wil. Andere ideeën halen het wel op mijn to-do list en daar ga ik dan ook met liefde mee aan de slag. Deze blog is voor mij een manier om alle inspiratie, ideeën, materialen en motivatie te bundelen, maar ook te delen met anderen die, net als ik, met liefde en passie willen lesgeven! 351d8e4e38379d29d4a644cea14580b6

 

(photo from CreativeTeaching.com)

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie